Monitor komputera wyświetla kolory w RGB, a druk opiera się o przestrzeń barw CMYK. Aby mieć pewność, że osiągniesz zgodność kolorystyczną, tworząc projekt w kreatorze,…
Archiwa: FAQs
Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa po 14 dniach od daty otrzymania przesyłki. Większość reklamacji rozpatrujemy w okresie 2 dni roboczych następującym po jej złożeniu. Część…
Reklamację możesz złożyć wysyłając wiadomość na adres kontakt@24studio.pl. W mailu podaj powód reklamacji, załącz zdjęcia. 1. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, Klient…
Po realizacji zamówienia 24studio.pl Sp. z o.o., w terminie 30 dni usuwa przesłane przez Klienta pliki. Zrealizowane zamówienia, które nie zostały przez Klienta odebrane w…
Projekt, który ma zostać uszlachetniony lakierem wybiórczym, powinien posiadać dodatkową stronę z maską UV, którą przygotować należy wg poniższych wytycznych: • Maska lakierowania powinna być…
Zamawiający może anulować zlecenie opłacone przelewem, ale tylko do momentu akceptacji plików graficznych. Klient, który opłacił anulowane Zlecenie przelewem, najdalej w ciągu14 dni roboczych otrzyma…
24studio.pl nie oferuje opcji wysłania zamówienia „za pobraniem” – oferujemy płatności on-line co daje możliwość szybkiej realizacji zamówienia.
Zamówienia można opłacić poprzez system płatności on-line lub dokonując wpłaty na nasze konto. Nasza firma jest przejrzysta a działa na rynku od wielu lat, dlatego…
Parametry w naszych produktach zostały tak dobrane żeby były jak najbardziej optymalne. Ale oczywiście jeśli interesują Państwa inne rodzaje uszlachetnienia druku bądź usługi dodatkowe z…
Oczywiście istnieje taka możliwość, jednak trzeba pamiętać iż proof jest dodatkową usługą i nie ma obowiązku jej zamawiania. Na życzenie wykonujemy proof cyfrowy, jego realizacja…